نشست هم اندیشی و بررسی نقاط ضعف و قوت حوزه بهداشت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با مسئولین واحدهای بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان سروآباد

1403/07/22
تعداد بازدید :41

نشست مهندس محمدکریم حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد با مسئولین واحدهای بهداشتی نقاط قوت و ضعف حوزه بهداشت در نیمه اول سال 1403 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در این نشست مسئولین واحدهای بهداشتی گزارشی از عملکرد در شش ماهه اول سالجاری ارائه کردند.
مهندس محمدکریم حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد برای رفع برخی از نقاط ضعف حوزه بهداشت برنامه کوتاه مدت که همراه با نظارت، دقت و سرعت عمل باشد را دستور دادند و برخی از نقاط ضعف حوزه بهداشت را نیز در برنامه بلندمدت اعمال نمودند.
در پایان مهندس حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش واحدهای بهداشتی افزودند: تحقق جامعه سالم در گرو اجرای صفر تا صد برنامه‌های بهداشتی است رصد نقاط ضعف و تلاش برای برطرف نمودن آن در اولویت کار مسئولین واحدها باشد مسئولین واحدها با صعه صدر و تعامل و مشورت برنامه‌ریزی نماید اگر با مشورت برنامه‌ریزی شود همه احساس مسئولیت خواهند کرد و شک نکنید که در اجرا هم موفق خواهید شد.

@SalamatSarvabad_2023

سامانه های دانشگاه